Lush makeup line reminds me of Primark, in the sense that there are some real gems in the line but also some real tragedies. Een gelukje! Een Colour Supplement is dus in principe een foundation, maar je kan hem mengen met je dagcreme als je dat wilt voor een subtieler effect. Tone cream allows you to achieve the most fresh face shade. In order to make lush makeup review you can turn to professionals, and you can make such a makeup at home. Vooral de lipsticks spreken me aan, die kleur die jij hebt is echt waanzinnig mooi! Ik was hier ook echt heel erg benieuwd naar.

What is done in lush makeup review?

Wat ontzettend handig eigenlijk, de Colour Supplement!

Verder echt een topper, en Dark Yellow matcht ook nog goed met mijn huid. De skin tint en de lipsticks zien er erg mooi uit! Lush produces a wide range of cosmetics and personal care products, all of which are made vegetarian or vegan. Liefs xxx, Heb ook de mascara gehad maar is vrij snel in de prullenbak verdwenen.

Volg je lipcontour met het puntje van de applicator en vul de rest in. Die eyeliners! Ik ben best onder de indruk van de LUSH make-up!

Nou ik ben gewoon helemaal blown away door deze producten!! Vandaag wil ik je een aantal LUSH Make-Up producten laten zien en ik vertel je met heel veel plezier wat ik daar van vind. Maar eerlijk gezegd vind ik hun make-up niet bijzonder of van goede kwaliteit. Heeft je huid daar een gele kleur, dan is een van de gele pigmenten geschikt voor jou.

Ik poeder hem dan ook af met een transparant poeder. Het resultaat met de rest van mijn make-up. Ze klinken als leuke producten, maar ik zal er niet speciaal voor gaan reizen denk ik (in Ehv verkopen ze geen Lush in het centrum (nog nooit gevonden)). Ik ben gek op eten, reizen, beauty, interieur, lezen, gadgets en daar blog ik over. Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Candelilla Wax (Euphorbia cerifera), Titanium Dioxide, Rose Wax (Rosa damascena), Ik had niet verwacht dat ik die paarse eyeliner zo mooi vond, staat je echt geweldig!

Zoals je ziet droogt deze een beetje gek op, en er vallen ook stukjes af als het eenmaal droog is… Dat zie je van veraf niet (ik kreeg juist erg veel complimentjes over de eyeliner toen ik deze droeg), van dichtbij is het niet zo mooi. Hiermee kun je je ogen een dramatische look geven. En: goed voor je huid! De lipstick zit in een glazen flesje en heeft een sponsapplicator. Maar die verpakking werkt gewoon echt niet . Ik heb zelf ook de paarse eyeliner en aan andere rode lipstick en die pak ik er niet zo vaak bij. Zoals je gewend bent van LUSH. Ik vind de kleuren van de eyeliners echt heel gaaf en de lipstick is ook prachtig! Vraagje : waarom zien of lezen we nooit meer iets over Koffietijd?? Vaak zijn die niet zo mooi gepigmenteerd. Leuk om eens een review te lezen van LUSH make-up, het trekt met in de winkel namelijk nooit zo aan. Bijstiften is wel mooi voor de glans en de diepte van de kleur, maar de kleur blijft echt goed zitten. De foundation ziet er goed uit! Dankzij de cupuaçu boter heb je voldoende tijd om de kleur mooi over je ooglid te verdelen voordat deze opdroogt, zodat je er perfect uit ziet! Maar nee, ik had de make-up eigenlijk ook nog nooit uitgeprobeerd. Helaas denk ik dat het voor mij niet genoeg dekking zal geven. This was not. Rozenblaadjesinfusie, vers (Rosa damascena), Water (Aqua), Glycerine (Glycerine),Stearinezuur (Stearic Acid), Amandelolie, biologisch (Prunus dulcis), Titaniumdioxide (Titanium Dioxide), Tri-ethanolamine (Triethanolamine), Cetearyl alcohol (Cetearyl Alcohol), Mica, Tin-oxide (Tin Oxide), Kleurstof 77007 (Colour 77007), Kleurstof 45410 (Colour 45410), Kleurstof 45380 (Colour 45380), Methylparabeen,Propylparabenen (Propylparaben).

De make-up van Lush ken ik al vanaf het begin, maar heb er nog maar weinig van gebruikt. Wauw, ik vind de producten er allemaal goed uitzien! Toch zitten er zo te zien verrassend mooie producten tussen! Breng de eyeliner dicht op de wimperrand aan.

Ik zou die lipstick heel graag willen uitproberen, maar over de rest ben ik niet echt enthousiast. Ziet er heel goed uit! Dankzij de zachte basis kun je de kleur ook gemakkelijk vervagen. Op de foto’s hieronder draag ik op de bovenste rij geen make-up, op de rij daaronder Colour Supplement in Dark Yellow, aangebracht met een bufferkwast. Dankjewel! Ik heb natuurlijk niet alles in deze blogpost laten zien . De bad- en doucheproducten van Lush zijn fijn. Er zitten wel parabenen in. Wat een aparte verpakkingen. Makeup allows you to hide some of the shortcomings, visually adjust the shape or emphasize the winning facial features. En wat ben je toch mooi. In lush makeup review uses a variety of techniques. Mijn oma gebruikt de Feeling Younger ook heel vaak om een gezonde gloed aan haar gezicht te geven, haha. Skin Tint is dus een vloeibare highlighter, die je ook kan mengen met andere producten. Dat zijn er niet zo heel veel, maar ze gaan wel van heel licht naar vrij donker. Het ziet er niet mooi en goedkoop uit.

Ik ben onder de indruk.

Heel leuk om hier een review van te zien!

Goede uitleg en de bestanddelen zijn ook weer mooi, veel natuurlijke ingrediënten. De kleur moet je echt een beetje opbouwen, want met het kwastje veeg ik al snel kleur weg.

Bedek zowel de onderkant als de bovenkant van je wimpers met één of twee laagjes, gebruik het hele borsteltje!

Tarwegras, infusie, Water (Aqua), Was, Japanse (Japan Wax), Stearinezuur (Stearic Acid), Talkpoeder (Talc), Tri-ethanolamine (Triethanolamine), Carnauba was (Carnauba Wax), PVP (PVP), Kleurstof 77499 (Colour 77499), Methylparabeen. De lipstick en de eyeliners zijn echt zo mooi. Wel gaat hij wat eerder glanzen dan andere foundations, dus dan is het handig om poeder of blotting powders bij je te hebben.

One negative review even said VAT is too high, I'm not sure that's lush's fault. Ook ben ik heel blij met vloeibare oogschaduw “Verfijnd” (creast niet, zelfs met mijn vette oogleden!) Die lipkleur is zo enorm gaaf. Je hebt mij wel enthousiast gemaakt hoor! Waarom is dat zo gestopt? It smells like Coca Cola lip smacker, literally an addicting scent! Was altijd al benieuwd naar de make-up van Lush. Lees hier meer over mij. Oh, heel mooie producten.

Maar op het een of ander manier hou ik het bij Lush liever bij maskers en badspullen. Vooral de skin tint wil ik weleens proberen. Deze eyeliner heeft dezelfde basis als onze vloeibare oogschaduw, je kunt hem dus nog makkelijk vervagen na het opbrengen, om een wat zachtere look te creёeren. Ik vind de eyeliner zo mooi bij je passen, erg leuk.

Ook is de korte borstel een beetje onhandig omdat ik net niet overal goed bij kan. Nee, deze is niks voor mij! De verzorgende basis maken we van een verzachtende infusie van rozenblaadjes, amandel- en jojoba-olie, het is dus heel zacht voor je gevoelige huid! Lush Cosmetics 2017- Makeup Review and Top Picks. Toffe review, al twijfel ik nog steeds een beetje aangezien ik echt mega waterproof-eyeliner nodig heb over het algemeen (heb altijd wat last van traanogen).